Kizlar selam.. 6 gun once suni sanci ile minisimi kucagima aldim. Epizyotomi kesisi attilar bir suru dikisim var dikisler acayip sekilde yaniyo ilac krem de vermediler ilik su ile surrkli ped degistirerek temiz tutmaya calisyorum. Ne yerimden kalkabiliyorum ne yuruyebiliyorum. Varmi ayni durumda olan dikisleri benim gbi yanan sizlayan vs. Normal mi acaba