Kızçelerim selamlar (7 hafta 3 günlüğüm)
Avrupa yakasında oturuyorum. Başakşehir güvercintepe semt polikliniği Mesut dr ye gitmiştim hiç memnun kalmadım kronik kabızlık yaşıyorum diyorum su iç, kayısı ye diyor sadece ilaç da vermedi benim sorunum devam ediyor 😒. Evime 1 vesaitle gidebileceğim Küçükçekmece - Kanuni devlet hastanesine gitmeyi düşünüyorum. Sizlerin gidip bildiğiniz memnun kaldığınız kadın doğum doktor var mı canlar. Teşekkür ederim