Kafi Arkadaşlar bugün bi post açmıştım değerlerim güzel yükseliyor fakat kese görülmüyor diye alttan ultrasonla keseyi gördük bugün betam 4230 çok küçük dedi ama keseyi görmek bile çok Farklı bi duygu😢
xbebegimx Kafi hayirli olsun bnde keseyi gordum 2 hafta sonra randevu verdi insallah kalp atislarini duymak da nasip olur🤲😍
YigitHazal Kafi bende 4+5′im bugün. 5+0′da kontrole gideceğim 😊 Güzelce ilerleyelim inşallah 🙏 deneyimlerimizi birbirimiz ile paylaşırsak çok sevinirim 😊
1ciftyesilgoz 4+5 e göre değerin baya yüksekmiş bu zamana kadar nasıl görülmedi yav☺️ hayırlı olsun inşallah ben de iki gün sonra gideceğim inşallah görmeye 5+0 ım
Hzzz Maşallah sağlıkla büyüsünler hepside bizde 5+4 olduk bugun cuma günü kontrol var kese büyümüş mü ona bakıcaklar.Sanırım hepimiz kasım annesi olacağız
Kafi Ogretmen biz alttan muayene ile gördük canım inşallah sen göbüşten görürsün oradan daha görülmüyor benim 😊
Kafi Ogretmen Ben keseyi görene kadar tam 3 kere kan testi verdim canım 2 günde bir iki karı yükseliyor mu diye hep kontrol ettim 4130 du gördüğümde düzenli yükselmesinde sıkıntı yoksa korkma elbet eninde sonunda görürsün keseyi
Ogretmen Kafi yarın doktor kontrolüm var o yüzden tekrar kan vermedim pazartesi vermiştim en son. Bakalım yarın kese göremezsek tekrar kan veririm zaten. Rabbim hayırlısını versin korktuğumuz yere uğratmasın.
Kafi Ogretmen amin inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız kasım anneleri olarak burada güzel haberlerimizi birbirimize vermek nasip olur 😊