Suragurlrr memnunum canım ben cumartesi çalışıyor diye kendisini rastgele tercih etmistim ama çok şükür memnun kaldim. İlk görüşte biraz soğuk gözüküyor ama muayene esnasında cok nazik cok bilgilendirici sohbet ederek anlatiyor. Ufakta olsa riskli bir dönem geçirdim sağolsun hep olumladi. Bi de bana devlet hastanelerinde ve gittiğim baska bi özel hastanede gördüğüm muameleden sonra kendisi ilac gibi gelmisti 🤗