enbatoklu Merhaba arkadaşlar bütün belirtiler var adet gecikmesi bugün 4. gün Evde (Predictor ile) test yaptım fakat negatif tek çizgi sonucunu aldım. Beni aydınlatabailecek olan varmı?
Hilal2901 enbatoklu testlerin yanılma payı var istersen tekrar dene🫶 Gebelik ve adet belirtileri benzer oluyor ama karıştırıyor da olabilirsin
turkuaz_ enbatoklu bi kere benim bütün belirtiler vardı 45 bün geçti nerdeyse adet olmadım sonra oldum