FatmaAselinAnnesi_60 amin kuzum Allah korusun. Belki normal ni akıntıdır ama burda kim nişanım geldi yazsa bu şekilde tarif ediyor. Görünce yazmak istedim kimse de o yazdığına cevap vermemiş. Aklında olsun yani temkinli davran diye dedim belki normaldir ama en azından daha dikkat ederr dinlersin vücudunu 🙂