Nehirli anladım canım. Hayırlısı ile evlatlarımızı kucağımıza almak nasip olsun. Yani ben soğuk bulmuyorum ama olumsuz yorumlardan biraz etkilendim sanırım 🙂 bende testlerimi dışarı da yaptırıyorum kontrolü kendisine yaptırıyorum. İkili testi yaptırdınız sanırım değil mi?