Tahamine7341 Kizlar sabah kalktım boğazlarım da ve burnumda hafif yanma var yarinda boyle olursa doktoruma yazicsm 36.haftanin içindeyim bebeğe zararı olur mu hastalığın
Hilal2901 Tahamine7341 son trimesterde ilaç kullandırmıyorlar. Ateşin çıkarsa acilden serum taktır demişti bana doktorum
Ygmr22 12+6 yım bwnde 3 gundur hastayım bogazlarim şiş burnum tikali hafif ateş yorgunluk halsizlik var çok yemekte yiyemiyorum ama bolca sıvı ve meyve tükettim özellikle portakal bide tuzlu gargara
Tahamine7341 Hilal2901 zaten ilsc kullanmak istemiyorum dogal şeyler deniyorum ates yok cok sukur bebeğe geçmez inşallah