Kulkedisi1 Kedim var doğum yapmadım ama hiç sanmıyorum hırçınlaşsın. Hayvanlar bence hissediyor melek olduklarını🫠 benim kedim sürekli yalar bizi😅 muhtemelen bebeğimi de yalayacak sadece alışmaları belki bir iki hafta alır kokusuna alışınca geçecektir hepsi. Bence çok güzel günler bizi bekliyor.🌝