Kızlar bişey sormak istiyorum. 29.haftadayim. 25 yaşındayım ve genetik olarak saçlarımda çocukluğumdan beri ciddi beyazlama var sürekli senede iki kere boyayan bı insanım. Tam boyatacakken hamile olduğumu öğrenmiştim doğumdan sonra boyarim diye erteledim. Ama beyazlarım ciddi anlamda çoğaldı ve rengi bayaa aktı eski boyanın.. Son 3 ay içinde boyama yapabiliyor muyum yoksa doğumdan sonraya mi ertelemeliyim boyayan varmı bı risk varmı son aylarda acaba?