32Annee deletedmom6295 Hadi yaa Iyi yapmışsınız 😀 tek öyle olsun başka bi sıkıntı olmasın da benimde oluyo bazen hafifleyip tekrar basliyo batma sızı sağ tarafta oluyo dr söyliycem bakalım
32Annee deletedmom6295 sağa yatınca oluyo soluma yatmaya çalışıyorum ama sürekli de yatilmiyo bakalım hayırlısı sağlıcakla alırız inş kucağımiza bu günler geride kalır
deletedmom6295 32Annee sağa yatınca benimki tekmeciklere boğuyor beni sıkışıyor galiba içerde 😀cinsiyet ne sizin
32Annee deletedmom6295 bende oğluşumun tekmelerini yeni hissetmeye başladım düzenli hissedemiyorum hala 22 dr 22 den sonra daha net olur normal diyo 😊
32Annee deletedmom6295 sizin cinsiyet ne 30 olmuşsunuz maşallah 😊 inş tez zamnda bende görürüm o günleri
32Annee Minikheyecan Sağlıklı olsunlar da birazcık zayıf olmaları sıkıntı olmaz inş 3 değil de 2 buçuk gibi mesela