Ygmrry natural de kullandım ultra hassas olanı da kullandım bence güzel ikisi de değiştirmemin nedeni kalıpları sleepy de 5+ olanı bebem natural de 5 numaraya denk geliyor dar çok iz yapıyor numarası çok çabuk ilerliyor o yüzden 17 . Ayın içindeyiz bebem natural de 6 numara kullanıyorum bol bile oluyor