oznurguder1805 Adetime 1 haftam var sizce test yapsam çıkar mı o kadar heyecanlıyım ki daha fazla bekleyemiyorum 🤗🤗💮💮💕💕
Nergs199 oznurguder1805 ben de oleydim dağa adetime 10 gün falan vardı 7 kere test yapmistim😂😂😂sonuç ta hep tek çizgi .bi son günlere yakın silik çıktı o da hemen çıkmamıştı testi yaptıktan yarım saat sonra falan bi bakmıştım çok silik ti .sonuç hamileymişim. Ama hissediyordum oyuzden pes etmeden sürekli test yaptım 😊
Nergs199 oznurguder1805 bide erken gebelik testi yapma boşu boşuna çok para verirsin Bn erken gebelik testi yaptım onda silik bile cikmamisti. Normal gebelik testleriyle yap bide sabahtan ilk idrarinla yap .bide testi 5 dk sonra çöpe atma bira bekle çünkü adetne zaman olduğu için geç cikabiliyor. Silik bile çıksa hamilesindr. O test beta hcg değerini az çok ölçüyor cunku
sahra_c oznurguder1805 bende yeni öğrendim hamileliyimi. Biraz bekle istersen. ALLAH nasip eder Inşallah
Medusa Erken test bile yapsanız regl olmadan 5 gün önceden daha önce çıkmayabilir, boşa moralinizi bozmayın sonra 🤗
Seymaemrekrts oznurguder1805 yap bence kuzum 2 liralıkta çıkmıştı benımki erken gebelık testı almadım :) boşuna ona para verme
Elizveannesi oznurguder1805 idrara geçmesi için çok erken. Kanda daha net görünüyor. İdrarda yaparsınız, negatif çıkar, hamile değilim diye kendinize dikkat etmezsiniz, maazallah zarar vermeyin bebeğe.. En iyisi kan tahlili
oznurguder1805 Beyaz Bi akıntı var adetim bittiğinden beri sürüyor, göğüslerim çok hassas şiş gibi sanki ve 2 3 gündür bel kasık ağrısı çekiyorum sanki bunlar belirti gibi geliyor ama hayal kırıklığına da uğramak istemiyorum 😔
SerpilG oznurguder1805 erken gebelik testi gösterir gösterirse. Diğerleri göstermez. Kan ver istersen garanti olur
Caciinnn Bence bekle herkesin aynı olmuyor birinin adet günü gösterir benim gecikmemin 6. Gününde net çizgi gördüm normalde gecikme yaşamıyorsan ilk gecikme günü yapabilirsin bence 😊 bide sabah idrarı önemli çünkü idrar daha yoğun oluyor gece herhangi bi sıvı tüketimi olmadığı için umarım hayırlısııı olur hakkında 🙏🏻
oznurguder1805 Yorumlarınız için çok teşekkür ederim hanımlar 🤗 yarın Bi deneyeyim sabah erkenden eğer negatif çıkarsa adetim bekleyeyim 💕
Deletedmom15257 oznurguder1805 canım belirtiler 6-7 haftalık hamile olduktan sonra gösteriyi kendini 3 haftada düşük az bekle moralin boş yere bozulmasın insallah güzel haberler alırdı
-Seyda- Ovaluasyon testini yapin gebelik testiyle cikmayan bu testte cikiyor ben de 3 haftalikken bu testle ogrendim hamile oldugumu
Seherr -Seyda- ovulüasyon testi ile nasıl anlaşılıyor gebelik ben takip yaptım günleri değerlendirdim sonra test yapmaya devam ettim çizgi çok silikti gecen gün yaptığımda ise çizgi koyulaşmıştı bu hamileliğimi gösteriyo rica etsem nasıl anladığınızı yazarmısınız ❤️
AZehraa İnşallah çıkar ama çok zor çıkması. Hamilelik için beta hcg kan testi daha kesin sonuç verir onda da işte adetin geçmesini bekliyorlar.