bhrm35 Arkadaşlar merhaba internette bir çok yerde kalp hızı 140 ve altı erkek çocuğa 140üzeri kız çocuğa işaret olduğu yazıyor aranızda bunun doğrulukpayı denk gelen varmı acaba
Miss bhrm35 bence doğru benim başından beri 143tu ve erkek bilimsel bi açıklaması var tabi ama bende tuttu🤷
Muhammedamine bhrm35 benim 140 üzeri ama erkek . Bununla alakası olsa ve kesinliği olsa mutlaka doktorlar söylerdi ben 17. Haftada cinsiyet öğrenmiştim
Oozzee bhrm35 hiç öyle bi şey yok canım.. Benimki genelde 140-160 arası çıkıyor hep. Böyle şeylerin cinsiyetle alakası olduğunu hiç düşünmüyorum.
bhrm35 Doktoroda sordum pek bağlantılı değil dedi ama muhtemelen denk gelen annelerde de tesadüf olmuş