Yavrum2 benim aynı şekilde bi kaybım var . Hamilelik belirtileri devam eder kalbi durmuşsa bile , ama inşallah öyle bi durum yoktur . Benimde 9 haftalıktı gelişmemişti 4 milim kaldı hiç büyümedi ve kalp atışını hiç alamadık zarar vermesin diye düşük yapan bi ilaç verdiler , kürtaj önermedi doktor . Umarım sizinki sağlıklı bi gebeliktir geç döllenmeden dolayıdır . Hayırlı haberler alırsınız inşallah , dualarım sizinle 🤲 Hakkınızda herşeyin hayırlısı 🫶😊