denizin_annesii Sercee eşim mahur diyor bende Lena diyorum sizden de fikir almak istedim teşekürler ♥️🙏
Silaaa_2 denizin_annesii mahur daha çok erkek ismi gibi geldi bana ben pek beğenemedim açıkçası ama lena daha güzel kendi fikrim yinede sen bilirsin 😊