GokceMom_ bende 32de hazırlamaya başladım 34olduk hala eksikler çıkıyor :) yıkama ütüleme vs baya zaman alıyor. Ben çantaya
Bebek için 1tane 10lu hastane çıkışı ebeye vermek için koydum. Onun haricinde 3tane 5li hastane çıkışı aldım. İçlerine çorap koydum extra olarak. 20adet bez, ıslak mendil, alt açma bezi, 2tane battaniye, 2tane ağız mendili koydum. Hastane eve yakın yüne gidip alabiliriz yetmezse dedim birde sarı renk yazma koyduk sarılık için 😌 faydası oluyor diyorlar
Kendim için
1paket depend
2tane pijama takımı önden düğmeli
Terlik aldım crocs tarzı
Hırka çorap başörtüsü
Ped, göğüs pedi
Emzirme sütyeni ve atleti
2tane alt iç çamaşırı yüksek bel
Gümüş kapak
Kayısı hoşafı falan koyucaz onları giderken alıcam
yanıma. Şuan bunları koydum ama daha eksik bişeylerim var göğüs ucu kremi vs