Kyyznkyyzn AsyaCngz55 Ya ne mutlu size 🌺 Allah sağlıcakla kucağıniza almayı da nasip etsin inşallah .Benim de cuma günü kontrolüm var ve 6 haftalık olacağız inşallah o gün . Duyar mıyım bilemiyorum 🥰
AsyaCngz55 Kyyznkyyzn inşallah duyarsınız sabretmek zor oluyor bu haftalarda ☺️ normalde ⅞. Haftada duyulması bekleniyor o yüzden içiniz hertürlü rahat olsun. Hepimiz sağlıkla kucaklayalım yavrularımızı inşallah 🙏 çok teşekkür ederim