Kizlar 21+4 gunluk gebeyim öğlen biraz sancim vardi acile gittim tansiyonum 16/4 cikti bulantim da vardi tansiyona bagli serum verdiler rahatladim biraz 11/5 e dusmus ciktim eve geldim az once tekrar ölctüm 13/5 kendimi de iyi hissetmiyorum doktorum kardiyolaji gorsun dedi oda anca yarin bu haftalar da yuksek tansiyon sorunu yasayan var mi araniz da gebelik zehirlenmesi diye korktm ama idrar da ciksa acilde ki doktor soylerdi heralde sadece idrar yolu enfeksiyonu var dedi