Gizogi Haftadayız ve grip oldum. İlaç kullanımı sınırlı decavit ve parol verdi hekim birde antibiyotik ama kadın doğum doktorum antibiyotiği kullanmamam gerektiğini söyledi. Siz grip olunca neler yapıyorsunuz. Bitkisel önerileriniz var mı ?
kadertugrul7 Gizogi su an bizde 13 haftaligiz ayni sekilde gribiz hic bişey yapmadim sıcak duş alip yattim uyudum akşamları öyle öyle kendime geldim bulantim olduğu için fazla ilaç icemiyorum
KayraKuzusu Gizogi evet ama abartmamak şartıyla günde 2 fincan içebilirsin doktorum bana öyle demişti. Nane limonda tüketebilirsin