Baharaslan endokrinolojiden randevu alıcaksın sonuçlarınla beraber gidiceksin, önce diyetisyen eşliğinde diyete başlıycaksın bu sırada günde 6 kez sabah öğle akşam aç ve yemek yedikten 1 saat sonra olmak üzere şekerini ölçüceksin sonra kontrol. Eğer doktorun evet diyet işe yaramış devam derse diyete devam, yeterli görmezse insülin başlıyorlar. Ben diyetle çözdüm işi kaçamak yaparsam yükseliyor. Halledersin merak etme. Seni bir posta etiketliycem şimdi gebelik şekeri olan anneler orda toplandık ♥️ geçmiş olsun