Ozlooo-0

Ben pentiden bunu aldım canım 200tl. İçine de evdeki geceliklerimden birini giyerim , uzun olduğu için içine giyilecek olan şey zaten gözükmüyor.Beyaz cafcaflı olanlar zaten tarzım değil, daha sonra da kullanabileceğim biseyi almak daha mantıklı