Arkadaşlar merhaba,
Yumurtlama döneminin üstünden 5 gün geçti. Aşağı yukarı bugünlerde eğer tuttuysa tabi yerleşme olabilir. Az önce epey beyaz daha çok sarıya yakın akıntım vardı. Daha önce bu dönemde pek akıntım olmazdı. Herhangi ağrı sızı, kaşıntı gibi bir durum da yok. Normalde Adetten birkaç gün önce akıntım olurdu. Aranızda böyle bir şey yaşayan oldu mu? 🫣