AzraFarah 31+4 te muayene vardı kilosu 1900,boyu 42 cmdi. Bu hafta kontrole gittik 32+5, kilosu 1930 ve boyu 42 cm. Doktor gelişimi güzel dedi ama bir hafta da kilo almaması ve boyu aynı olması normal mi
ipekmom_ AzraFarah boy gayet normal canım kilosuda iyi gibi 1hafta arayla gitmişsin bidahakine bak bakalım ne çıkıcak, zaten daha çok bu haftalardan sonra kilo alıyorlar
melike098 AzraFarah 32+5 de gittim 2200 gr dedi bugun gittim hastaneseye 35+2 olduk 2700 dedi kızıma nu haftalarda cok kilo aliyorlar zaten muz kaşar peyniri falan guzel kilo yapıyor
323832 AzraFarah 32+1 de gittim 1900 dedi dün 33+4 kontrol oldum 2300 grm dedi ama eksi artı yanılma payları ölçüm hataları da olabiliyor bende 10 gün içinde 400 gr almış bana da bu doğru gelmedi
AzraFarah melike098 kaşar peyniri çok seven biri değilim ona rağmen bugün kaşar peyniri aldım muz tüketiyorum ceviz yiyorum,iki hafta sonra tekrar gidicem
AzraFarah 323832 haftada 250 Gr alabilirlermis,o yüzden normal yani,ama benimki bir haftada hiç almamış
323832 AzraFarah ama 200 300 grm yanılma payı olabilir demişti bir daha gittiğinde karşılaştırma yapabilirsin