Lökasit miktarım 8 çıktı. Doktor idrarım da enfeksiyon olduğunu söyledi. 7+5 hamileyim. Sizce endişelenecek birşey var mi ? Suyu içmeye çalışıyorum. Ama kasığımda ağrı oluyor idrarım varken. Enfeksiyon idrarda ki renge göre de anlaşılır diyorlar ama benim gayet açık oluyor su içtiğim için . Bebek için önemli bir etken mi ?