FredericChopin Erzurumda belli bir dönem yaşadım, evet soğuktur ama insanları sıcaktır, eskiye göre kar kış çok olmasada, dışarıda 5 dakika dursan titriyorsun 😄 soğuk bir yana gelişmiş doğu illerinden, özellikle sağlık alanında her imkan var, tek özel hastane var ama memnun kalanı da çok, avmleri, cafeleri çarşısı doyurur yani insanı, ilçe çıkma ihtimali de var, o yüzden ilçeleri araştırmanızı öneriyorum. Merkez çıkarsa çok rahat edersiniz. Ev kiraları şuan ne durumda tam bilmiyorum ama, lojman istersiniz