bebitomom Evet. Hem de sadece onlar biliyordu, kendi anneme bile söylememiştim. Gebeliğim sonlanması şu an 38 hafta olacaktım doğururdum heralde, kimse geçmiş olsun demedi, nasılsın demedi. Eşime de demediler umurlarında değildik, şimdi de öyle davranıyoruz bilmeseler de olur