Azeriqizi esma_esma 23+4olsuk temmuz 6gosteriyor ama sezeryan olacagi icin haziran aonu alirlar buyuk ihtimalle
esma_esma Hilal2 sezeryan olunca 38. Haftada fln alıyorlarmış inşallah sağlıkla kucağımıza alalım hepimiz 😍🐣
KayraKuzusu Yarın tam 21+0 oluyoruz oğlumla,24 temmuz gözüküyor doğumumuz hepimizin bebekleri sağlıkla doğsun inşallahhh
Ebuss97 esma_esma 24+1 deyim sata göre 2 Temmuz gözüküyor doğumum 🥰 ben 17 Temmuz doğumluyum 😂 eşim de 10 temmuz 😂 biz üçümüz el ele tutuşup temmuzda doğum günü kutlayacağız inşallah 😂🥰🙏🏻
Alimenur Deletedmom_116 20 miii hadi hayırlısı şöyle 18ide olur babalar gününe de denk gelmiş olur ya
ensensr23 PSerenity bu his bitek bende yokmuş demekki sevindim bende hep mayıs doğurcam diye hissediyorum🤭