Aychovsky benim saatlerim şöyleydi 12:30 gibi ameliyat haneye girdim . 12:53 oğlum doğdu. Tam kaçta çıktım bilmiyorum 🤷♀️ saat 17:30 da sıvı alımına başladım. 19:30 da yemekhaneden gelen yemeği yiyebilirsin dediler . 20:15 gibi sondam çekildi ve yürüyüş yaptım. Yürüyüş sonrası artık herşey yiyip içebilirsin dediler 😇 yanınızda yararlı bir sıvı bulundurmanızı tavsiye ederim hoşaf , komposto gibi sıvı al dediklerinde hazır birşey içmek yerine böyle birşey içersiniz ben kayısı hoşafı götürmüştüm tanesiz onu içtim aç karnına onu içince gaz çıkartmamada yardımcı oldu.