yildizd bende dün takılıydı tansiyon yüksekliğindeki hastanede yatıyorum 3 gündür magnezyum tedavisi gördüm
Aman yarabbi serum bir çiş getiriyor bir getiriyor onu takmamış olsalar ölmüştüm herhalde :D
Toplam 4 5 saniye sürüyor sürmüyor takmalsrı ve bırakmaları hayatımda ilk defa takılacağı için çok gerilmiştim bilmediğimden ama aşırı kısa sürdü, bu akşamda çıkardılar , nerdeyse hissetmedim çıkardıklarını
Hiç dert etmeyin o yüzden onu çok büyük kolaylık gerçekten
:D
3 gündür doğum demo paketi kullanıyor gibiyim hahah açıklık muayeneleri, o şu bu derken çok hızlı bir şekilde kısa bir ön gösterim yaşadım :D
Eğer hastaneden çıkarsam 36. Haftaya gördüğümüzde sezeryan olabileceğimi söyledi doktorum benimde
Makat geliş olduğu için
Hayatımda normal bir bayılmışlığım olmadığı için genelde oldukça çekiniyorum sanırım bende spiral olacağım
Arkadaşım anestezist bence spinal ol bir kere yaşayacağın birsey ilk görüş falan diyor
Bazen bizi gebeler zorluyor ama dşto :D işte bitti mi, bebek nerde, ne zaman gelecek, midem mi bulanıyor ,napıyorsunuz, ne zaman bitecek diye sürekli konuşuluyor diyo :D