Benma Merhaba anneler kızım çok rahimde oralara çok baskı yapıyor sağlıklı ama bilemedim korkuyorum 23 haftaligiz ya sizlerin nasıl
Summerwine Benma benim bebeğim de asagidaydi hep.Hatta erken gelir diye korkuyordum 39+2 olduk bebek gelmiyor🤣rahim agzin kapalıysa sıkıntı olmaz
melike098 Benma bende hep aşağıda hissediyorum ilk haftalardan beri simdi 35 haftalik hala aşağıda aşırı baskı yapıyor büyüdükçe yukari cikar dedim ama cikmadi
Shine13 Haftadayım benim bebeğim de aşağıda bazen öyle basınç oluyor ki ayakta duramıyorum yürüyüş falan hak getire zaten 🤷♀️
Benma @Shine13 dime ya daha çok küçüğüz bendede bel kaburga kasık ağrıları oluyor az daha büyüsü hastaneye zor gidicem belliki 🥺😂
Benma @Summerwine ay maşallah siz gecmissiniz bizim yollardan sevindim ozaman inşallah benim kızımda tam vakit gelir
melike098 Benma evet kız genelde kizlar aşağıda kasıkda duruyor diyorlar benimde oyle heo aşağıda kızım