Haceren Reglim düzenlidir beş gün gecikti kan testim 366 iki gün sonra tekralayacağım ve ozman doktora gideceğim sizce azmı değerim kafam karıştı kaç haftalık olduğunu da merak ettim acıkcası 28günde bir batım
nery34 Haceren benim daha düşüktü değer , önemli olan kesenin ve bebeğin görülmesi bende 6. Haftada kese 7. Haftada bebek görünmüştü
Haceren bastet nasıl dayancam peki ben🫢 yarın tekrar kan vereceğim iki katı olmuşmu eşimde doktor için ısrar ediyor kanım düşük hep benim ilaca başlatır seni diyor kararsızım