May05 Fertamir saşe suya atılan kan ilacı kullanan var mı aranızda kızlar günde kaç kere alıyorsunuz tadı nasıl aç karnına mı kullanıyorsunuz bir de ?
Elfoz May05 benim doktorum akşama tok karına olarak yazmıştı.Her akşam saat 7 de içiyorum ,akşam yemeğimi yedikten sonra canım
Beigebaby May05 Ben ilk aylarımdan 6. Ayıma kadar fertamir kullandım , sabahları aç karnına bir şase , ama demirim düşük çıktı o yüzden şuan oroferon kullanıyorum doktorum onunla değiştirdi
May05 Elfoz şifa olsun canım sana da 🥰 bana da yemekten bir saat önce iç dedi aç karnına Tadı nasıl peki su bardağına mı döküp içiyoruz ?
Elfoz May05 sağol canım benim sana da şifa olsun inşallah:) normal su bardağını 1 parmak eksik olcak şekilde su koyuyorum içine döküp iyice karıştırıp içiyorum canım.benim çok şükür bitiyor 1 gün sonraya doğumum var Rabbim hepimizi kurtarsın inşallah yavrularımızla beraber
May05 Beigebaby bende ferrum kullanıyordum canım fertamirle değiştirdi bakalım inşallah şifa olur hepimize 🥰
May05 Elfoz ayyyy maşallah gözünüzaydın sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🙏🥰 darısı bizlere🙏 Teşekkür ediyorum bilgileriniz için.