Beyazeller valla canım bizim evimiz 2+1 bitane odam yayıntı odası şu an nasipse bebek için ayarlicaz orayı şu an kutusuyla orda duruyor aldıklarım hiç açmadık. Ama seninde vardır mutlaka bi odanda kıyı köşe yer acmazsin kutusundan durur bişey olmaz ne olcak her geçen gün zam yiyor her şey valla 😊