32 haftalığım bu uyuşmalar şişmeler bayadır var uyandığımda çok fena, gündüz yine oluyor bazen. Ama dünm gece ağrıdan ağlaya ağlaya bi hal oldum. Kolum omzumdan itibaren nası ağrıyordu asla geçmedi bi gram uyuyamadım :(( siz neler yapıyorsunuz nasıl geçiriyorsunuz. Masaj yaptım, soğuk suyu tuttum, sıcağa tuttum yook fayda etmedi :( bazen gündüzleri bi şey tutamıyorum bazen şişe kapağını açamadığıö bile oluyo ya