Su azalmasını doktor görse söylüyordur demi?
Benim icime kuşku düştü dün randevum vardı doktor suyu iyi dedi 5.15 cm ölctü bazı yerlerde 6-8 arası olmalı altı sıkıntılı diyorlar benmki niye iyi dedi anlamadm bilginz var mı ml olarak değil cm olarak ne olmalı acaba ?