3 haftadır randevu baktım burası küçük bir ilçe sadece 1 doktor vardı alışmıştım da zaten ona şimdi doğumum yaklaştı doktorun deprem bölgesinde olduğunu ne zaman geleceğinin belli olmadığını öğrendim napicam bilmiyorum başka hastaneler alır mı suan beni 35. Haftadayım ve sezaryen olucam zorunlu