Zeynepozcan Elifs15 iki gün sonra tekrar baktırın iki katına çıkarsa bi sorun yoktur belki geç döllenmedir
3MelekAnnesiiii Elifs15 gec dollenme olabilir canim ben adetime 1 gun kala test yaptim positief di ka verdim 198 cikmisti. Icini ferah tut Rabbim gonlune gore versin amin🌹♥️
Elifs15 Zeynepozcan bundan önceki dış gebelik oldğundan korkuorm sevinemedm bile. Günlerde geçmz şimdi bana
Zeynepozcan Elifs15 içini ferah tut canım internette yazan kirli bilgilere de kulak asma en net ve kesin sonuç 2 günde 1 verdiğin beta sonucudur
Elifs15 3MelekAnnesiiii benm adet günümde negatifti erken gebelkte negatifti. Dün 176 yı görnce şaşrdım yarın bidaha gidiim bari
My_Angels Elifs15 hayır istemediler diğer gün ben doktora göründüm bana sadece rahim duvarın kalinlasmis hamilelik başlangıcı dedi test istemedi ben içim rahatlasin diye kan testi yaptırmak istiyorum dedim öyle yaptım
1ciftyesilgoz Yumurtlaman geç olmuştur belki sıkma canını iki gğn sonra aynı yerde aynı saatte yine ver 🙏