tugcegk Kızlar bebeklerinizin hareketi nasıl gün günü tutmuyor ya da gündüz sakin gece daha hareketli mi sizin de evham mı yapıyorum (38+3 şu an)
Summerwine tugcegk 39+2 yim artık hareketleri eskisi gibi değil tabi çok kuvvetli ve fazla hareket etmiyor.Yerleri daraldı cunku
Ferahkabay Mrblar bende 30+4 teyim harekete çok yavaşlama var mesela bu gün hiç hissetmedim onu ayvayı çok seviyor yediği gibi tekme atardı tık yok
tugcegk Summerwine tamam çok teşekkür ederim ☺️ öyle değiliz şükür 🙏🏻 rabbim hepimize hayırlı sağlıklı doğumlar nasip etsin inşallah