Kızlar sütüm çok az .bazen sadece mama veriyorum.mama bebekte bı sıkıntı yapar mı ? Depremde evimizi herseyimiz kaybettik erken doğum yaptım sanırım sütümun kesilmesini etkiledi büyük ölçüde .sadece mamayla bebegini besleyen anneler varmı ilerde bı problem yaşar miyim