FatmaAselinAnnesi_60 4-5 cm açılmadan sonra epidural taktırabiliyorsun. Sancılar azalıyor yani kasılıyor gibi hissediyorsun hafif alttan muanelerde çok iyi oluyor onu hissetmiyorsun. Sanci geldiğini hissediyorsun ama normale göre aşırı az ve ıkındığında nekadar ıkındığını anlamıyorsun ebe süper dedikçe devam😂 doğum anında yanı çcouğun gelme anında herşeyi hissediyorsun oda hemen geçiyor. Süper bişey kesinlikle yaptır. 2 doğum yaptım biri epiduralsız sayılır diğeri epiduralli ikiside kesisiz dikişsiz oldu ona rağmen