Ayse35 canım bende 33+5 im ne çektim o göbek ağrısından. Göbeğim düşmüş gibi de hissediyordum bazen ama hiç bişey olmadı ağrılar geldi gecti kızımda bende çok iyiyiz Allah a şükür. Yani böyle şeyler oluyo daha olucakta. haklısın herşeye evham yapıoruz gerek hormonlar yüzünden gerek ilk tecrübesizlikten 😊 ama ne olursa mutlaka doktorunla paylaş, insanın içi rahatlıyor.