Merhaba ben 24+4 haftalık hamileyim. Doktora gitmeden önce tansiyon kilo takibi yapılıyor fakat ben ilk geldiğim zaman yaptırmıstım sonra kimse istememişti yaptırmamıstım ama bugün istendi normalde her gelişinde yapılması istenir dedi hemşire ve kağıdın nerede dedi. Bende yok dedim. Nasıl bir şey oluyor kart gibi bir takip kağıdı mı olmalıydı? Bunu soracaktım.