enbatoklu Merhaba adetim 4 gün gecikti testi uygulasam doğru sonuç verir mi? birde sabah mı uygulamam gerekli
tugcee0 enbatoklu bende akşam üzeri yapmıştım canım adetime 6 gün vardı çıktı bence şimdi yap sonucunu bende merak ettim