@“mihribanerdogan” bende gecirdim doktorum ilk aylarda gorulebilceni soyledi ben evde dut kaynatip içtim çok sukur gecti hem bebege de faydali nasil yapildigini yaziyim yaparsin belki tum hamilelik doneminde icilebilcek bişey cocuga da anneye de faydali 2 yemek kaşigi dut kurusunu cezveye alip 2 su bardagi su koyup kaynatip sabah ve aksam aç karnina içilmesi çok faydali ne benimki geçti suanda 25+1 haftaliğim hala iciyorum 😊 inşAllah seninde gecer