BerfinYildiz Kızlar Kızımın Adı Eylül Olucakti Kesin Di Annem De Diyor Ki Kaynananin İsmini Koy İlk Torunları Onlar İstemese De Sen Koy Sevinirler Diyor Annemin İsminde Fatma Kayinvalidemin İsmi De Fatma Yanına Yakişıcak Isim Sizce Ne Olur Sice Koysam Mi Kaynanam Bana Çok İyi Yani Öz Annem Gibi Davraniyor Çok Seviyor Beni
kalbiminpariltisi BerfinYildiz yani ne gerek var ki ya da ne anlamı önemi var. Birisinin ismini bebeğe koymak bana hiç anlamlı ve doğru gelmiyor, o bebek farklı bir insan yeni bir can kimseyi düşünerek isim koymaya gerek yok bence her şeyiyle ona özgü bir isim olsun birisinin adı diye değil
BerfinYildiz tugcegk Bende Öyle Düşündüm Aslına Eşim Birbirine Yakışmıyor Diyo Başka Birtane Bul Dedi Yanına
Marinedeniz Aile buyugu ismi koymayi hic sevmiyorum koymayin bence ne gerek var iki isim de hic sevmiyorum tek isim yeterli
Sahnedekimadam Fatma olarak ismimden memnun değilim babaannemin adı Fadime , önce Fadime diye diretmiş annemde orta yolu bulmak için Fatma olsun demiş ama hala kızıyorum , herkeste Fatoş diyor zaten 😬 kulağına üflesinler kimlikte yazmasın bence
tugcegk BerfinYildiz yani uyumu ben de bilemedim ama ben de kızıma Eylül koyacağım eşim Zeynep istiyor diye Zeynep Eylüle karar kıldık en azından içimde kalmasın belki bi daha olmaz diye vazgeçmek istemedim o yüzden size de aynısını dedim 🤗
Aysegul17 Kayınvalidemi severim ama kendisi bile ismini sevmez o yüzden kendiside istmezdi.kızım olsa Meryem şifa istiyodum bi hocam bence koyma kaç Meryem tanıdıysam çileli hayatı oldu isimler çekiyo dedi.inci hüma ya karar vermiştik ama oğlum olucakmış😌
BerfinYildiz Aysegul17 Kayin Validemin Haberi Yok Onun İsmini koyucagimizdan Çünkü Bugüne Kadar Hep Eylül Dedik Oda İlk Başlarda İstemiyorum Dedi Benim İsmimi Koymanizi Kendiniz Secin Bi İsim Dedi