ilknrylmz bu aşı konusunda herkesin fikri farklı bence. Şahsen ben yaptırmadım doktoruma da danıştım, zaten aşılarda piyasada doğru düzgün yokmuş. Yaptırmasanda bi eksiklik olcağını düşünmüyorum. Yurtdışında çoğu ülkede gebelikte aşı zaten yapılmıyor