Mervegnccmz Bal_1604 bende gittim. Perinatoloji branşının en iyisi diyorlar ınun için diğer meslektaşları .
Osi30 Mervegnccmz eşimizde gidebiliyor mu içeri? Ben devlet takipliyim eşim bugüne kadar mecbur hep kapıda bekledi devlette almıyolar burada uygulama nasıl merak ediyorum Detaylı ultrason için gidicem bende
sedcak Fehmi Beyin eşi de benim kadın doğum doktorum 🫶🏼 O kadar naif bir aileki biz detaylı usg çekilecekken eşinden hiç söz etmemişti bile..
Osi30 Mervegnccmz Devlette hiç almıyorlar eşimde bugüne kadar hiç göremedi o yüzden merak ettim. Görmesini çok istiyorum 🙏🏻