Merhabalar, iki hafta önce kanamam oldu acile gitmiştim hemen serum ilaç iğne vs oldum ayağa kalkmadan geçirdim günlerimi bir hafta dinlen demisti doktor bugüne kadar iyiydim fakat bugün karnim mi kasiklarim mi farkedemedigim bir agri var ve kahverengi akintim oluyor sulu gibi oyle cok gelmiyor tabi sildigimde de sarımsı gibi peceteye geliyor agrilar da olunca cok korktum yine 12+4 haftadayim normal midir yarin gideceğim doktora ama bir sormak istedim