seymarslan 12 haftalığa yeni girdim. Bu ayda ikili tarama var yaptırıp yaptırmamakta kararsızım fikirlerinize ihtiyacım var?
Yazmelegi_ seymarslan herkesin fikri farklı tabi ben yaptirmadim 3 lu de yaptırmadım bunların yerine detaylı ultrasona giricem inşallah
Cnsu11 Tabikide yaptırın size veya bebeğe zararı olan birşey değil bence sağdan soldan konuşmalar duyup yaptırmamak kadar saçma ve cahilce bir şey olamaz ayrıca bu annenin keyfine kalmış bir şey de olmamalı rutin bir test sonuçta bu
seymarslan Cnsu11 asla keyfi bir durum değil tabikide. Zor bir süreçten geçiyorum depremdeyiz ve bu hormonlar da bir araya girince herşey karışıyor
Zeynepozcan Down sendromu riskini geçtim bebeğe giden kan akışına bile bakıyorlar eğer ikiliye girmeseydim kan akışımda yavaşlık olduğunu öğrenemeyecektim ve gebelik zehirlenmesi yaşatabilirdi
seymarslan Zeynepozcan Allah korumuş çok şükür. Hep arada kalıyordum ama şuan yaptırmam gerektiğini anladım
izlmisik-16 seymarslan herhangi bir doktora gittiğinde de o sana gerekli olup olmadığını söyler zaten ama genelde yaptırıyorlar ya .. diğerlerine göre ikili test daha önemliymiş çünkü